Jykin logo

Tuotepalaute

Ohje reklamaation tai tuotepalautteen tekemiseen.

Käytämme reklamaatioiden dokumentointiin ja takuuhakemusten käsittelyyn sähköistä palvelua, joka on tuotettu yhdessä Toyme Lab Oy:n kanssa.

Varaosat ja huoltopalvelut pelaavat, ei tarvitse kauaa ihmetellä rikkinäisen vaunun kanssa.
Jarkko Tuominen, Kuljetusliike Juhani Tuominen Oy
  1. Ilmoittajan tiedot

    Ilmoittajan nimitiedot ja sähköposti ovat pakolliset, jotta ilmoituksen tekijälle tulevat viestit menevät oikealla henkilölle.

  2. Huomion kohde ja Otsikko

    • Huomion kohteeksi ei ole valittavissa muuta, kuin Reklamaatio tai Asiakaspalaute.

    • Tehtaaksi valitaan Längelmäki.

    • Osastoksi valitaan Reklamaatio tai Asiakaspalaute sen mukaan, mitä ilmoitus koskee. Reklamaatio on ilmoitus vaunussa havaitusta viasta tai vaunun osan rikkoontumisesta. Asiakaspalaute on huomio esim. hyvästä palvelusta.

  3. Asiakkaan tiedot

    Merkitse asiakasyrityksen ajankohtaiset yhteystiedot tähän, jotta pystymme palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla.

  4. Perävaunun tiedot

    Merkitse ilmoitukseen reklamoitavan tai asiakaspalautetta koskevan perävaunun tiedot. Perävaunun runkonumero on erityisen tärkeä.

  5. Reklamaation aihe

    Reklamaation tai asiakaspalautteen aiheeksi valitaan se osio, mitä ilmoitus koskee. Ilmoituksessa on mahdollisuutena valittavissa vain yksi aihe.

  6. Ongelman kuvaus ja vioittuneet osat

    Tähän tekstikenttään kuvaile reklamaatio tai asiakaspalaute mahdollisimman tarkasti. Listaa tähän myös vioittuneiden osien nimet ja osanumerot, jos mahdollista.

Kun ilmoitus on käsitelty ja suljettu, niin ilmoituksen tekijälle tulee ilmoitus sähköpostiin.
crossmenu