Ilmoittajan nimitiedot ja sähköposti ovat pakolliset, jotta ilmoituksen tekijälle tulevat viestit menevät oikealla henkilölle.
Huomion kohteeksi ei ole valittavissa muuta, kuin Reklamaatio tai Asiakaspalaute.
Tehtaaksi valitaan Längelmäki.
Osastoksi valitaan Reklamaatio tai Asiakaspalaute sen mukaan, mitä ilmoitus koskee. Reklamaatio on ilmoitus vaunussa havaitusta viasta tai vaunun osan rikkoontumisesta. Asiakaspalaute on huomio esim. hyvästä palvelusta.
Merkitse asiakasyrityksen ajankohtaiset yhteystiedot tähän, jotta pystymme palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla.
Merkitse ilmoitukseen reklamoitavan tai asiakaspalautetta koskevan perävaunun tiedot. Perävaunun runkonumero on erityisen tärkeä.
Reklamaation tai asiakaspalautteen aiheeksi valitaan se osio, mitä ilmoitus koskee. Ilmoituksessa on mahdollisuutena valittavissa vain yksi aihe.
Tähän tekstikenttään kuvaile reklamaatio tai asiakaspalaute mahdollisimman tarkasti. Listaa tähän myös vioittuneiden osien nimet ja osanumerot, jos mahdollista.