Jykin logo

Produktrespons

Våra kunders tillfredsställelse är viktig för oss och användarrespons är avgörande för att vi ska kunna utveckla våra produkter i rätt riktning.

Anvisning för reklamation

För dokumentering av klagomål och behandling av garantiansökningar använder vi en elektronisk tjänst, som har utvecklats tillsammans med Toyme Lab Oy.

Reservdelar och kundservice fungerar, man behöver inte fundera länge med en trasig vagn.
Jarkko Tuominen, Kuljetusliike Juhani Tuominen Oy
  1. Anmälarens uppgifter

    Anmälarens namn och e-postadress är obligatoriska för att meddelanden till anmälaren går till rätt person.

  2. Föremål för uppmärksamhet och Rubrik

    • Inget annat än Reklamation eller Kundrespons kan väljas som föremål för uppmärksamhet.

    • Längelmäki väljs som fabrik.

    • Som ämne väljs Reklamation eller Kundrespons enligt meddelandet. Reklamation är ett klagomål om ett fel i vagnen eller om en trasig del. Kundrespons gäller t.ex. bra service.

  3. Kundens uppgifter

    Ange aktuella kontaktuppgifter till kundföretaget här så att vi kan betjäna vår kund på bästa möjliga sätt.

  4. Släpvagnens uppgifter

    Ange uppgifterna om släpvagnen som du ska reklamera eller ge kundrespons om. Släpvagnens karossnummer är särskilt viktigt.

  5. Ämne för reklamationen

    Välj ett ämne för reklamationen eller kundresponsen som motsvarar ditt meddelande. Endast ett ämne kan väljas för meddelandet.

  6. Problembeskrivning och skadade delar

    Beskriv reklamationen eller kundresponsen så exakt som möjligt i detta textfält. Ange även namn och artikelnummer på skadade delar här, om möjligt.

När meddelandet har behandlats och slutits kommer meddelaren att få ett e-postmeddelande.
X
crossmenu