Anmälarens namn och e-postadress är obligatoriska för att meddelanden till anmälaren går till rätt person.
Inget annat än Reklamation eller Kundrespons kan väljas som föremål för uppmärksamhet.
Längelmäki väljs som fabrik.
Som ämne väljs Reklamation eller Kundrespons enligt meddelandet. Reklamation är ett klagomål om ett fel i vagnen eller om en trasig del. Kundrespons gäller t.ex. bra service.
Ange aktuella kontaktuppgifter till kundföretaget här så att vi kan betjäna vår kund på bästa möjliga sätt.
Ange uppgifterna om släpvagnen som du ska reklamera eller ge kundrespons om. Släpvagnens karossnummer är särskilt viktigt.
Välj ett ämne för reklamationen eller kundresponsen som motsvarar ditt meddelande. Endast ett ämne kan väljas för meddelandet.
Beskriv reklamationen eller kundresponsen så exakt som möjligt i detta textfält. Ange även namn och artikelnummer på skadade delar här, om möjligt.